Monday, July 6, 2009

adik badik y disayangi~






ni la dik2 aku y selalu memeriahkn rumah aku...y bongsu y paling chubby ni..name die farah nur a'leya md nawi..skang ni da 12 tahun.nk upsr..doakan la kejayaan adik bongsu aku ni...die ni baik je..matang awal kot dr kakak2 die.hehe...kalo kakak2 suke gaduh2,die ni tengok je..mesti dalam hati die kate,mendela kakok2 aku ni, x matured lgsung..ish3...haha..wlopon die ni chubby,tp die plg manje n tetap comel n sedap dipandang..(arap2 la die x bace nih)...heeee..syg alia poreber...

den,y laki ni lak abg kepade si alia ni..name die md zul asyiq md nawi..kalo duk umah,keje die gaduh ngan org je...die ni notti2 la skit tp ttp baik..well...adik badik aku sumer baik2...asyiq ni form 2...thun depan pmr...doakan jgak kjayaan adik laki aku sorang ni..tanpe adik laki aku ni,x dop dh la adik laki lain..sorang ni je...sayang asyiq poreber..~~

n seterusnye pulak adik pompuan kedue aku..farah nabila md nawi name die..kire die ni mcm kembar aku la jgak sket2 walopon aku lg cun dr die..hehhe...die ni mude stahun dr aku..kalo mse kecik2,mmg org salu tukar aku ngan die ni...tp ble da besar x de r same...nampak la pbezaan y ktare..skang die ni stadi kt utem..bru je masuk intake julai..hope die boleh ikut la pe y die amek n dpt la dgree y diidam2kn..hehe...i love u nabila~~~(O_o)"

No comments:

Post a Comment