Monday, July 6, 2009

sahabat~~







































Aizat - Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah...

ni la besfrens aku tym skola dulu n smpai la bile2...perghhh...syg gile2 kt dorg ni...mmg 1 kpale n tol2 shabat y bname shabat..walopon sejak abes spm,da susah nk jumpe2,tp ok r sbb still contact n share2 poblem..ni aku mrasmikn blog aku ngan dorang ni sbb nk mnunjukkan btape aku syg kt kwn2 bek aku ni...muahhhhhhh!!!!!love u all..14 march ari 7 dwarf...7 dwarf tu sbb kami kwn baik tym skola dlu 7 org ni,n pilih tarikh 14 march tu slepas dihitung2,dbhagi n ngan menggunakan ilmu hisab y ade,kami jumpe la tarikh y sesuai sbgai peringatan hbungan psahabatan kami2 nih...fwenshIp 4eba2~~

No comments:

Post a Comment