Monday, July 6, 2009

my sis~~





ni kami 3 beradik pompuan y nampak cam sebaye...sorang 19,sorang 20,sorang 23...ni pic2 aku bersame kakak aku,farah amalina bt md nawi..ni jugak satu2nye kakak kesyangan aku...die ni student uitm..skang dah praktikal jek kt maidam dungun tu...die pun baik cam adik badik aku y lain,cume kenakalan die kurang la berbanding yang lain.eh3..tp kepale die ni mengom la jugak...3 orang anak dara ni masih single...ye ke?y umo 19 tu jap single jap double...single double tu mainan je..haha...kalo de jodoh n sampai seru,mak ayah aku kne siap sedie la besarkn umah lg..haha...tp skarang sumer fokus blaja lagi..lagipun mude lagi..kakak aku lain la standard la kalo kawin umo 23,tp pendidikan lg penting...nak balas jase mak ayah kami..aikk..baik lak ayat aku kali ni...aku terharu ngan kate2 aku sendiri..hihi....ni la sedikit sebanyak pasal family aku..i love u all~~

No comments:

Post a Comment