Monday, July 6, 2009





ni abg2 aku...y sulong name die md zulqisti md nawi..
umo die 25 da skang ni..name die md zulqisti md nawi.da nk masuk alam rumahtangge x lame lg...abg aku ni keje engineer kt mlake..die ni kelako tapi kadang-kadang kuat kencing orang...kalo die cakap pape susah nk caye sbb banyak merapu dari y benar....haha..tapi die tetap abg yang baik dan bertanggungjawab..selalu nasihat adik2..tapi sejak die nk akwin ni,kedekut semacam je..mitok duit susah da nk bg...kalo mule2 keje dulu senang nk ngepau die...mitak 50 hengget,mmg dalam tangan la...well...tp aku x kisah,die simpan nk wat kawin tu...aku mmg adik yang memahami..

y kai spec ni lak abg aku lg sorang..kire atas aku,die la...umo 22 skang..name,md zulafiq md nawi..keje kat tm point kt kl...die ni pn kamceng ngan aku..gile2 sket die ni..tp best la wat kawan,nk sharing2 poblem boleh wat kire lg la...hehehe,,,die ni pn best wat ngepau duit2 gaji die...x kdekut pn nk bg pnjm..tp pinjam je la..bukan bg..haha...tp ok r tu...skurangye dapat gak...kalo tengok tol2 die ngan adik laki aku ni ade iras2...x tau la dari segi pe kan...lu fikirlah sendiri...haha...i love my bros~~

No comments:

Post a Comment